Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Oued Amlil. Meer weten? Ontdek meer
Beb
16 jun 2026 om 23:12
Goed warm
Raoul
12 jun 2026 om 19:54
Weer heerlijk gesmuld
Raoul
26 mei 2026 om 23:54
Was super lekker
Said
30 mrt 2026 om 20:31
waar is mijn bestelling
Rv
24 mrt 2026 om 0:46
Delicious Food
Othman
22 mrt 2026 om 23:39
Niet gekomen. Zeer slechte service van thuisbezorgd.
Mabel
9 mrt 2026 om 8:36
Nooit aangekomen. Ik belde en toen zeiden ze dat het aan thuisbezorgd lag. Ik zou mijn geld terugkrijgen, maar heb alsnog een verzoek moeten indienen bij thuisbezorgd hiervoor.
Malte
24 feb 2026 om 22:57
zeer snel, zeer lekker
Hanan
22 jan 2026 om 20:47
gehakt was erg droog veel te lang gebakken, en alles was koud. heb helaas niet lekker gegeten.
Luis
14 jan 2026 om 22:29
great value for the price
Sho
6 jan 2026 om 19:28
Slechtste bezorger ooit in mijn leven meegemaakt. Het restaurant kan er verder niets aan doen, die heeft eten perfect klaar gemaakt. Door de slechte bezorger, heb ik koud eten ontvangen en hij wilde het niet mee terug meenemen naar het restaurant.